Gönderen Konu: Modifiyeli Bisikletler!  (Okunma sayısı 25629 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı DarK

  • Administrator
  • Kalfa
  • *
  • İleti: 3414
  • Bir Garip Yolcu...
Modifiyeli Bisikletler!
« : 28 Ağustos 2008, 22:21:33 »
Evet yanl?? okumad?n?z! Modifiyeli Bisikletler! Konu için en uygun yer buras? :) , o yüzden  lütfen kimse ç?k?pta "iyi de bunlar motorsuz ama!" demesin, birde Bisikletler için bölüm açmayal?m ;D ...

























Buda Bonus! 3 Tekerlekli ve Tesisatl? ;D


Forum Kurallar?

Imageshack Resim Yükleme


Kaybetttim kendimi, hükümsüzdür!


modifiyeli.org | Modifiye, Tuning, Modifiyeli Arabalar

Modifiyeli Bisikletler!
« : 28 Ağustos 2008, 22:21:33 »


Çevrimdışı alpine show

  • Forum Demirba??
  • Kalfa
  • ****
  • İleti: 4857
  • SOsyaL demokrat
    • buras?
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #1 : 29 Ağustos 2008, 10:12:03 »
ben tesisatl? olan? alay?m :D

Çevrimdışı bursal?ç?lg?n

  • Global Moderator
  • Ç?rak
  • ******
  • İleti: 2593
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #2 : 29 Ağustos 2008, 11:41:39 »
valla 2.ye bittim harbiden ho? olmu?.eme?ine sa?l?k abi...

                                                           ναяѕ?η уσℓℓαя ?яαк σℓѕυη υηυтυℓмαк σℓмαѕ?η∂α ναяѕ?η вєη∂єη тσρяαк σℓѕυη...
уα?αмαк вιя α?αç gιвι тєк νє нüя νє вιя σямαη gιвι кαя∂є?çєѕιηє...


Çevrimdışı emo

  • Ç?rak
  • ***
  • İleti: 1765
  • r 11 gts 1.4
    • www.modifiyeli.org
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #3 : 29 Ağustos 2008, 12:39:39 »
ayakkab?l? olan çok ilginç olmus pauhauahu eline sagl?k kardes?m :)

R 11 im Benim

Çevrimdışı DarK

  • Administrator
  • Kalfa
  • *
  • İleti: 3414
  • Bir Garip Yolcu...
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #4 : 29 Ağustos 2008, 13:18:19 »
@Ceyhan, harbiden üç tekerlekli yak???r sana ;D

@Emo, ayakkab?l? olan harbiden ilginç, ancak sarsar gibime geliyor ;D
Forum Kurallar?

Imageshack Resim Yükleme


Kaybetttim kendimi, hükümsüzdür!


Çevrimdışı alpine show

  • Forum Demirba??
  • Kalfa
  • ****
  • İleti: 4857
  • SOsyaL demokrat
    • buras?
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #5 : 29 Ağustos 2008, 14:08:23 »
aynen abi bide haval? korna anaa içim gitti bak ;D

Çevrimdışı hifi

  • Acemi
  • **
  • İleti: 1118
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #6 : 30 Ağustos 2008, 16:37:39 »
ben ayakkabl? olan? ilginç buldum birde tesisatl? olan? isterdim :D

Çevrimdışı ShekiL

  • Yönetici
  • Ç?rak
  • *
  • İleti: 1619
  • tiki_concon'm
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #7 : 30 Ağustos 2008, 16:39:57 »
7. ve 11. bisikletler guselm?s valla olsada b?nsek ;D ;D
tiki_concon'm



Çevrimdışı mumi

  • Çaylak
  • *
  • İleti: 62
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #8 : 28 Ekim 2008, 15:00:37 »
chopper tipi olanlara bay?ld?m cok güsel eline sa?l?k mehmet  :alkis:

Çevrimdışı memo_22

  • Acemi
  • **
  • İleti: 612
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #9 : 28 Ekim 2008, 15:03:51 »
çok güzel bunlar  yaaa eme?ine sa?l?k bende tesisatl? olan? alay?m


dj_departed

  • Ziyaretçi
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #10 : 01 Kasım 2008, 13:00:04 »
en güseli tesisatl? olan

Çevrimdışı alpine show

  • Forum Demirba??
  • Kalfa
  • ****
  • İleti: 4857
  • SOsyaL demokrat
    • buras?
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #11 : 01 Kasım 2008, 13:05:21 »

Çevrimdışı BodRumLuBar?S

  • Çaylak
  • *
  • İleti: 129
  • 48 TL 794
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #12 : 03 Kasım 2008, 00:50:43 »
sistemli olan süper bi?ey:) payla??m için sa?ol

Çevrimdışı Green_DewiL

  • Çaylak
  • *
  • İleti: 93
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #13 : 04 Kasım 2008, 17:08:44 »
Güzel bir  çal??ma  olmu? emege  sagl?K

Çevrimdışı OMAR

  • Çaylak
  • *
  • İleti: 149
  • Kendimdenkö?ebucakkaçt?m.
    • OmarandMsc
Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #14 : 10 Kasım 2008, 20:27:31 »
Hayat?mda ilk kez görüyorum modifiyeli bisiklet :-\ Ayakkab?l? olan çok ilginç ve ho? duruyor 8)
Nerdesin?
Sensiz geçen o günlerin hat?r?na demir ald?m...
Nerdesin?
Sessiz geçen gemilerin ard?ndan ufka dald?m...

# OMAR équaL ⅝ Fake Philosopher ©
www.myspace.com/omarandmsc

modifiyeli.org | Modifiye, Tuning, Modifiyeli Arabalar

Ynt: Modifiyeli Bisikletler!
« Yanıtla #14 : 10 Kasım 2008, 20:27:31 »